setting

PR0$aCKSBLoG$: Selamat Datang Ke Pro$acksblog versi 2.0

Selamat Datang Ke Pro$acksblog versi 2.0


Selamat datang ke Pro$acksblog. Setelah sekian lama bergerak agak perlahan kerana sibuk fokus kepada dunia website, di SharingNewZ.com. Bermula semester baru ini, aku bercadang untuk menggerakkan kedua-dua website dan blog aku bersama-sama secara perlahan.

Blog ini di buat pada tahun 2008 pada dasarnya untuk dijadikan titik rujukan bagi aku dan sesiapa yang ada di dunia cyber ini sumber-sumber yang berguna seperti info, video, games, teknologi, dan banyak lagi. Memang disebabkan terlalu meluas skopnya, menyebabkan aku sendiri keliru dan kadang-kadang menyimpang jauh.

Apa-apa pun, insyallah, bermula musim baru ini, aku akan seperatekan scope-scope yang ada dan bahagikan separuh kepada website aku dan backlink kan apa yang ada. Kali ini kita akan mulakan dengan pendekatan baru bersama dengan website yang ada. Harap-harap usha untuk kali ini berjaya. Untuk mengetahui lebih lanjut. Kita tunggu dan lihat^_^......

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Copyright © PR0$aCKSBLoG$ MiNH Solution