setting

PR0$aCKSBLoG$: Memperkenalkan SharingNewZ.com

Memperkenalkan SharingNewZ.com

Setelah sekian lama tak post something..kali ini pun..memang tak de apa yang nak dipost di blog ini. Post kali ini cuma nak memaklumkan bahawa website aku telah siap dengan sempurnya setelah mengalami beberapa masalah teknikal.

So, kali ini, aku cuma nak maklumkan korang2 sumer....memandangkan website aku dah kembali aktif. Kebanyakan post akan aku uploadkan di Website aku, www.sharingnewz.com. Kalau ada apa-ape update, korang lawatla website aku especially tentang komputer dan teknologi. Klw pasal download-download pn, mungkin ada, tapi tak banyak r....blog ini akan pending buat seketika memandangkan aku masih dalam proses untuk menaikkan links traffic website aku. Kalau ada update pun, sekadar rentetan daripada website asal aku.

Ni la sedikit sebanyak muka depan website asal aku.....


Buat masa ini, sebarang update terbaru memang akan diuploadkan ke website aku. Kalau ada sebarang cadangan untuk menaiktaraf website aku, amatlah aku alu-alukan...kalau ada yang berminat untuk mempelajari tentang website, atau join aku dalam usaha menaikkan website amatlah dihargai....

Sebarang komen atau apa-apa cadangan bolehlah dihantarkan di sini.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Copyright © PR0$aCKSBLoG$ MiNH Solution