setting

PR0$aCKSBLoG$: Diam Tak Bererti Tapi Diam Kami Ber"EVOLUSI"

Diam Tak Bererti Tapi Diam Kami Ber"EVOLUSI"

Memang gempak giler tajuk post kali ni. Tapi memang betul pun, memang agak lama berdiam diri. Dan kali nie kami datang dengan evolusi yang terbaru. Nak tahu evolusi ape???Nanti kite citer...apa2 pun...LayannnZZZZ......^_^



Dah sekian lama aku tak update blog aku ni...disebabkan terlalu sibuk dengan assignment, kelas, kerja dan yang paling utama yang menyebabkan aku sibuk adalah kerana aku dalam proses mempelajari cara nak meng'CODE'-ing untuk membuat my own website with my own domain. Dan alhamdulillah, setelah sekian lama aku memerah otak dalam mempelajari "CODE"2 HTML, menetapkan aku nye MATLAMAT and beberapa lagi aspek penting dalam menyediakan my own website, dan yang paling penatnya adalah semasa FINISHING..yaitu mendesign my own website. Dan setelah 2 seminggu aku memeningkan kepala menghabiskan masa menghadap benda yang lagha ni, akhirnya website aku telah pun siap 100% pada awl pagi tadi, dalam pkl 4 pagi. Selepas menemani rombongan keluarga aku yang balik dari umrah pulang ke kampung halaman, bersamaan 29 Mac 2011.

So, sekarang kalau ada dikalangan korang yang berminat nak tahu pasal eden punya website. Korang boleh lah melawat di http://www.sharingnewz.com.


Dan tak lama lagi, mungkin aku dah tak post dah benda2 pasal technology kat blog ni. Kalau korang nak tahu pasal technology, korang boleh la ke website terbaru aku. Mungkin juga tak lama lagi aku akan limitkan aku nye blog untuk my personal post only kot. Memandangkan sekarang pun, aku dah ada my personal hardware untuk simpan aku nye file2 dah ilmu2 aku yang telah aku pelajari. Thanks to her that giving me that "THING" as my birthday present(although I was the person who choose and bought that "THING". It is all thanks to her idea, trickking me so dammned badly just to give me this "THING").

So, tak lama lagi, apa2 hal...korang boleh terus pergi ke website aku je la erk??Aku dah nak privasikan r aku nye blog ni kalau boleh. Ke macam mana erk???hehehehe.....

All in all, thanks to you all guys for supporting me. Akhir kata....
"Majulah alam cyber untuk kemajuan kite bersama"


click to see it!!!^_^

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Copyright © PR0$aCKSBLoG$ MiNH Solution