setting

PR0$aCKSBLoG$: Cerita Sebenar Di Sebalik Kaaba/Mecca bar di New York: Apple Store of Fifth Avenue, bar or Apple Mecca or Apple Store.

Cerita Sebenar Di Sebalik Kaaba/Mecca bar di New York: Apple Store of Fifth Avenue, bar or Apple Mecca or Apple Store.

Kalau korang perasan, suatu ketika dulu, aku pernah post something tentang kaaba yang akan didirikan di Mann Hattan, New York dimana pernah menjadi suatu isu yang agak kecoh juga la. Kalau korang nak tau, korang boleh lah tengok post aku yang sebelum ni di sini. Ini adalah antara gambar-gambar yang pernah menjadi kontroversi suatu ketika dulu semasa ianya masih dalam pembinaan.
Gambar semasa dalam pembinaan


Kononnya berita sebelum ini mengatakan bahawa bangunan ini dibina untuk dijadikan bar. Sebenarnya, ianya adalah bangunan yang menyimpan koleksi-koleksi barangan Apple yang lebih dikenali juga sebagai Apple Store of Fifth Avenue. Di bawah ini antara gambar-gambar bangunan tersebut yang telah siap.



\


Itulah antara gambar-gambar bangunan tersebut setelah siap. Untuk mengetahui lebih lanjut, korang boleh lah lawati sendiri laman web asal Apple.

Aku pun tak pasti samada benda yang pernah menjadi suatu kontroversi suatu ketika dulu memang betul bertujuan untuk menghina Kaabah Islam atau sebaliknya. Tapi buat masa ini, yang pastinya, khabar angin sebelum nie yang mengatakan bahawa bangunan yang dibuah di New York ini adalah bar adalah kurang tepat.

Apa-apa pun, kalau aku ada salah dan silap and ada dikalangan korang yang mengetahui tentang cerita ini dengan lebih mendalam. Korang boleh lah berkongsi dengan aku di ruangan ini atau hubungi aku di email aku di hayat_mell@yahoo.com


Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Copyright © PR0$aCKSBLoG$ MiNH Solution