setting

PR0$aCKSBLoG$: SeLaMaT DaTaNG Ke DuNia BaRu PRo$aCKs

SeLaMaT DaTaNG Ke DuNia BaRu PRo$aCKs


Selamat datang ke blogku yang baru dinaik taraf. Memandang terlalu padat kategori2 maklumat yang terdapat dalam blog nie, aku terpaksa menyusun balik blog aku, mengedit balik sumer post2 yang ada dan mewujudkan blog2 baru untuk mengelakkan daripada blog ni penuh dengan post sesuatu yang berbagai kategori yang terlalu padat.

So, aku telah mengambil keputusan untuk bahagikan blog aku kepada 3 yaitu prosacksblogs, prosacksdown dan prosacksinfo. Blog nie masih lagi menjadi main blog memandangkan ni la asal usul kejadian blog aku nie.huhu. Untuk mengetahui lebih lanjut korang boleh r klik pada links blog aku yang tersedia.

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Copyright © PR0$aCKSBLoG$ MiNH Solution