setting

PR0$aCKSBLoG$: TMNT_3_prosacksblog

TMNT_3_prosacksblog

TMNT_3_prosacksblog

Kali ni sambil2 boring menunggu kuliah..ak menerima cadangan kawawn ak utk melepak di makmal komputer..hahahahah...so alang2 xdak mende nak wat..aku post r gamen ni..game ni aku dunload semesta bleak lepas..disebabkan keinginan adik2 ak nak main game secara berjemaah dalam satu masa..aku dunload r bettle nexus...TMNT2 n ni TMNT 3..game ni ak x main lagi sbb leh main 4org dalam versusu mode je..klw dilihat pada gambar nye..cam leh main 4 org dalam story mode..ak x explolre lagi game ni sbb xdak masa..klw ada y berminat no explore..jemput r...feedback balik kat aku pn lg bagus..ak xdak masa nk main..leh gak ak tau sikit sebanyak kemajuan game ni....antara citer feveret aku masa aku umor 4tahun(masa tu aku selalu ponteng sekolah sbb nk tgk citer ni dalam tv siam.hahahha)pepe pn..layannzzzzz....





DUNLoWD LiNKS:

MeDiaFiRe

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Copyright © PR0$aCKSBLoG$ MiNH Solution